Menu Close

 

 

PROMOTIVNI FILM

KORPORATIVNI FILM

EU PROJEKTI

 

Kreativna produkcija vrhunskog video sadržaja.

 

 

Specijalizirani smo za kreiranje vrhunskih promotivnih filmova koji na dojmljiv način približavaju publici vašu tvrtku i njene vrijednosti

  • Želite napraviti promotivni film koji će inspirirati vaše zaposlenike?
  • Želite napraviti promotivni film koji će pokazati vrijednosti vaše tvrtke i ugodan način rada u vašim uredima?
  • Želite promotivni film koji će privući nove, kvalitetne zaposlenike?
  • Želite promotivni film kojim ćete obilježiti važne trenutke vaše tvrtke, godišnjice ili nagrade?
  • Želite film koji će vaše nove zaposlenike na efikasan način upoznati sa zadacima na radnom mjestu?
  • Želite dokumentarni film koji će ovjekovječiti društveno odgovorne akcije koje vaša tvrtka organizira?
  • Želite dokumentarni film koji će se prikazivati u prostoru muzeja ili interpretativnog centra?

Ako je odgovor ‘da’ na barem jedno od pitanja, onda vam treba profesionalno koncipiran i produciran promotivni video koji će jasno dočarati sve bitne informacije koje trebaju doprijeti do ciljane publike.

Što možete postići dobrim promotivnim filmom?

ruka sa kažiprstom u zraku na filmskoj traci, dočarajte bitno, promotivni film, video produkcija, produkcija video sadržaja

Promotivni video omogućuje vam da iskoristite sve alate i svu čaroliju filmskog medija kako biste prenijeli bitne informacije. Promotivni video često je mnogo efikasniji za inspiriranje publike nego, primjerice, predugo predavanje na konferenciji.

teleskop za astronomsko promatranje, povećajte vidljivost, promotivni film, video produkcija, produkcija video sadržaja

Uvjerite gledatelja u svoju vjerodostojnost i vrijednosti svoje tvrtke. Jasan i zabavan promotivni film može vam pomoći da pridobijete povjerenje gledatelja.

dizaći uteg sa brand markicom, ojačati svoj brand, video produkcija, produkcija video sadržaja

Najbolji promotivni video ne objašnjava stvari na suhoparan način. On kroz prenošenje bitnih informacija suptilno prenosi i vrijednosti vašega branda.

I u vremenu kratkog videa - dužina je bitna!

Pozornost publike danas je izuzetno ograničena. Brojni atraktivni i kratki video sadržaji bore se za nekoliko sekundi pažnje. No, za komunikaciju bitnih stvari specifičnim publikama potrebno je ipak malo više vremena, barem nekoliko minuta.

Ovisno o namjeni i ciljanoj publici, promotivni film može trajati od nekoliko minuta do sat vremena. Važno je napomenuti da promotivni video ne mora nužno biti dug – i za njega vrijede slična pravila kao i za kratki internetski video: teba biti sadržajan, zabavan i koristan te zaokupiti pažnju gledatelja u prvim trenucima.

Ono što ga razlikuje od kratkih internetskih videa je kompleksnost teme koju obrađuje te razina koncentracije publike. Primjerice, vaši novi zaposlenici s pažnjom će gledati nešto duži video koji im objašnjava bitne detalje novog radnog mjesta. Ti isti zaposlenici na YouTubeu će lako preskočiti neki kratak video koji služi samo za zabavu.

5 savjeta za bolje promotivne filmove

puna čašica za rakiju, kratko, promotivni film, video produkcija, produkcija video sadržaja

Bez obzira na važnost teme i pozornost publike, vaš video nikada ne bi trebao biti duži nego što je nužno potrebno.

monokl sa cilindrom, jasno je slasno, promotivni film, video produkcija, produkcija video sadržaja

Odaberite samo najvažnije i najkorisnije informacije za svoj video, a mi ćemo vam pomoću sjajnog scenarija i filmskih izražajnih sredstava omogućiti da kompleksnu temu učinite zanimljivom i jasnom.

čarobno kazalište, privucite pozornost, promotivni film, video produkcija, produkcija video sadržaja

Vaš korporativni video može biti nešto duži, ali uvijek treba biti dovoljno zanimljiv, bez obzira na temu koju obrađuje.

paleta boja sa kistom, pokažite svoje boje, promotivni film, video produkcija, produkcija video sadržaja

Ne bojte se pokazati osobnost svog branda u promotivnom filmu.

stari telefon sa kružnim biračem, call to action, promotivni film, video produkcija, produkcija video sadržaja

Ne bojte se pokazati osobnost svog branda u promotivnom filmu.

Koje vrste promotivnog filma postoje?

ruke koje vežu kravatu, korporativni film, promotivni film, video produkcija, produkcija video sadržaja

Iza pojma korporativnog filma skriva se čitav niz kraćih i dužih filmskih formi koje su integralni dio korporativnih komunikacija tvrtke. Takvi filmovi fokusirani su na poslovanje same tvrtke i njeno djelovanje u široj zajednici. Dok se reklame bave promocijom proizvoda ili usluge, korporativni filmovi se bave širokim spektrom tema koje se često direktno ne tiču samog proizvoda ili usluge.

Teme i prilike za snimanje korporativnih filmova:

  • godišnje izvješće kompanije – bitne informacije za dioničare
  • osvajanje važne nagrade
  • individualni uspjesi zaposlenika tvrtke
  • važne promjene u vlasničkoj strukturi tvrtke
  • društveno odgovorno djelovanje tvrtke
  • dokumentiranje važnog eventa
  • tvrtka kao bitan čimbenik u svom okruženju
  • transformacija poslovanja kompanije – digitalna transformacija, transformacija u načinu vođenja
  • poslovanje kompanije po suvremenim ekološkim principima
  • dobivanje međunarodno priznatih certifikata za poslovanje i proizvodni proces
  • izlazak na strano tržište
  • rekordni rast prihoda
  • nastupi na sajmovima, konferencijama i konvencijama
  • potpora sportašima i sportskim događanjima
  • potpora umjetnicima i umjetničkim događanjima
kamera sa play ikonom i medaljom za izvrsnost branda, branding video, promotivni film, video produkcija, produkcija video sadržaja

Jedan od najvećih izazova za suvremene tvrtke privlačenje je kvalitetnih zaposlenika koji će joj omogućiti rast i konkurentnost u dinamičnom poslovnom svijetu. Osim iznosa same plaće, zaposlenicima je izuzetno bitno da ih nova tvrtka cijeni kao ljude, poštujući njihov talent, znanje i osobnost. S obzirom da će na radnom mjestu provesti trećinu dana, zaposlenicima je bitno da radno okruženje bude ugodno i poticajno.

Iskoristite employer branding film da svojim novim i potencijalnim zaposlenicima pokažete vrijednosti svog radnog okruženja. Employer branding film služi za:

  • pokazivanje radne atmosfere i opisivanje osnovnih vrijednosti tvrtke
  • prikazivanje dizajna interijera ureda
  • onboarding – upoznavanje novog zaposlenika s bitnim detaljima novog radnog mjesta
  • inspiriranje zaposlenika na kreativnost i napredovanje
  • pozivanje zaposlenika na sudjelovanje u društveno odgovornim akcijama
  • edukaciju zaposlenika o zadravom načinu života i uravnoteženju poslovnog i privatnog aspekta
ruka sa prezentacijskim štapićem koja pokazuje na ekran, prezentacijski video u filmskom obliku, promotivni film, video produkcija, produkcija video sadržaja

Prezentacija na važnoj konferenciji ili pitchu novim partnerima, uživo ili putem online platforme, može biti vrlo stresna, pogotovo ako vas brine da ćete zaboraviti ili preskočiti neku bitnu činjenicu. Smanjite razinu stresa i umjesto klasične PowerPoint ili Keyonte prezentacije napravite video koji će sažeti sve bitno u zaokruženu i zabavnu cjelinu. Možemo vam pomoći da svoju prezentaciju pretočite u filmski medij i osvojite pažnju gledatelja.

Zašto je dobro napraviti prezentaciju u obliku filma?

  • smanjuje strah od javnog nastupa – nakon vašeg uvoda film će obaviti ostatak prezentacije
  • sve bitne informacije su na mjestu – ništa bitno nećete propustiti reći ili pokazati
  • filmski medij je efektniji nego klasična prezentacija – na raspolaganju su vam atraktivne animacije, zvučni efekti i dojmljiva izmjena kadrova
  • lako je možete iskoristiti na više evenata, podijeliti na webu ili društvenim mrežama, kako bi je mogli pogledati svi koji nisu bili na samom eventu
mikrofon i oblaćić sa tekstom razgovora, dokumentarno reportažni film, promotivni film, video produkcija, produkcija video sadržaja

Forma dokumentarnog filma doživljava svoju renesansu. Na Netflixu su popularni dokumentarci često gledaniji čak i od skupih igranih serija. S druge strane, Hrvatska ima impresivnu tradiciju umjetničkog dokumentarnog filma koji se bavi nepoznatim sudbinama ljudi koji nas okružuju.

Ljudi vole gledati dokumentarce jer im barem na kratko otvaraju prozor u život koji bi im inače bio skriven. Suvremeni dokumentarci za prikaz priča iz stvarnosti koriste vizualne i režijske postupke koji su bliski igranom filmu, što dokumentarnim filmovima daje dodatnu privlačnost.

Dokumentarnim filmom o vašoj tvrtci možete obilježiti važnu obljetnicu. Dokumentarni film može biti i dio postava vašeg muzeja ili interpretacijskog centra.

Zašto je Brojka sjajan izbor za snimanje vašeg dokumentarnog filma?

  • okupljamo vrsne scenariste i redatelje dokumentarnih filmova
  • imamo produkcijski tim iskusan u kreiranju dužih filmskih formi
  • izuzetno smo iskusni u animaciji, pa vaš dokumentarni film možemo nadopuniti impresivnim animiranim sekvencama
  • imamo iskustvo rada na trerenu, u različitim tehničkim uvjetima
  • pratimo domaću i međunarodnu dokumentarnu produkciju
mapa sa dokumentima okružena EU zvijezdicama, EU projekti, promotivni film, video produkcija, produkcija video sadržaja

Promotivni filmovi koji se rade u sklopu EU projekata obično imaju malo drugačiju svrhu od klasičnih promo materijala. Kod njih postoje određeni zakoni vidljivosti koje se moraju dobro implementirati te je puno veća pažnja na formalnim elementima, pošto je transparentnost i donekle objektivnost, jako bitna u predočenju izvbršenja projekata.

Promotivni videi za naše klijente

EU PROJEKTI

Tijekom godina radili smo i na mnogim projektima Europske unije, s nevladinim udrugama kao i s vladinim organizacijama. Od malih priča s lokalnim vlastima do velikih produkcija s međunarodnim organizacijama. Svaki takav projekt ima važnu poruku, društveno je značajan i zato ih volimo raditi.

EU Projekti

Zašto mislimo da radimo super stvari?

  • svaki video radimo od nule i potpuno ga prilagođavamo vašim potrebama
  • razumijemo da je vaše poslovanje dinamično, pa smo razvili smo brz proces produkcije
  • naše originalne scenarije pišu iskusni copywriteri i scenaristi
  • art direction prilagođen vašim potrebama – biramo optimalan stil originalnih ilustracija i najprikladnijeg ilustratora iz naše bogate baze suradnika
  • surađujemo s najboljim spikerima – nudimo profesionalni voice-over na svim jezicima
  • nudimo adaptacije na strane jezike

Ispričajte nam svoju ideju, projekt ili problem i saznajte što možemo učiniti za vas!