fbpx
Menu Close
27. siječnja 2023. PRODUKCIJA

KAKO POMOĆU EXPLAINER VIDEA POVEĆATI PRODAJU?

Video je jedan od najmoćnijih marketinških alata. Lako ih je konzumirati, a informacije se dobivaju i putem vida i putem sluha što dozvoljava da se u malo vremena prenese puno informacija. U današnje doba društvenih mreža i pametnih telefona, video je jako lako podijeliti s prijateljima pa tako vaša ciljana publika sama odrađuje širenje dobrog glasa o vama, vašem proizvodu ili usluzi. Nakon vašeg inicijalnog napora, nova klijentela se stvara gotovo sama od sebe. Ovo su samo neke od prednosti videa naspram drugih oblika oglašavanja.

Ljudi vole video

Kažu razna istraživanja da velika većina ljudi, gotovo 70% njih, više voli pogledati video nego čitati kada traže neki proizvod ili uslugu. YouTube je izašao s podatkom da se dnevno pregledava više od 500 milijuna sati videa na njihovoj platformi. Te brojke jasno pokazuju da je video apsolutni kralj kad je u pitanju predstavljanje proizvoda ili usluge. Osim toga video se lako gleda na mobitelu, a tu napravu danas ima velika većina potencijalnih klijenata bilo koje vrste industrije.

Pretvaranje posjetitelja u kupce (tj. konverzija)

Konverzija je kada posjetitelj vaše internetske stranice ispuni željeni cilj, u ovom slučaju je to kupnja, tj. kada od posjetitelja postane kupac ili korisnik vaše usluge. Prema Forbesovom istraživanju, video na vašoj odredišnoj internet stranici povećat će stopu konverzije za čak 86 %. Kad malo bolje razmislimo taj broj uopće ne iznenađuje. Tko ima volje čitati dugačke tekstove i beskonačno skrolati po fotografijama? Video će vam, s druge strane, dati sve informacije i prikazati sve detalje s raznih strana u vrlo malo vremena.

Emotivno povezivanje publike i vašeg proizvoda ili usluge

Jeste li ikad gledali horror film s ugašenim zvukom? Ako jeste onda ste sigurno ostali u čudu kako uopće nije strašno. To je zato što vam glazba nije prenijela horror efekt. I na sprovodima ljudi obično uspijevaju suzdržati suze sve dok ne zasvira tužna glazba, a nakon toga suze same krenu. Glazba ima moć prenošenja emocije brže i efikasnije od bilo čega drugoga. Letci, plakati, novinski članci i slične tradicionalne vrste reklamiranja nemaju glazbu. Video ju ima. Zato video može u par sekundi stvoriti jak emotivni doživljaj kod gledatelja, što je pak bitno za povezivanje s vašim brandom, uslugom ili proizvodom. To povezivanje može biti potpuno nesvjesno, no ono je tu i teško ga je ignorirati. Klijenti koji se emotivno vežu za vaš proizvod ili uslugu bit će vam duže vjerni. Osim toga većina njih će gorljivo preporučivati vaš proizvod svojim prijateljima, a takvu reklamu je vrlo teško dosegnuti bez obzira na budžete, tehnologije i kanale oglašavanja.

Povrat uloženoga

Istraživanje je pokazalo da 88% oglašivača tvrdi da je zadovoljno povratom ulaganja u video marketing na društvenim mrežama. Za izradu videa morate izdvojiti više novaca nego za tisak plakata ili letaka, ali video ima puno jači utjecaj, između ostalog i zato što ga se može koristi na puno više mjesta (televizija, internet stranica, društvene mreže, konferencije, eventi…). Video se lako dijeli s prijateljima, čime se doseg vaše poruke znatno povećava.

Dakle, investiranje u video očito proizvodi više koristi od klasičnog oglašavanja. Ne bitno je radi li se o TV reklami, explainer videu, produkt demu, testimonial videu ili nekoj drugoj vrsti promotivnog videa, kao što je nebitno radi li se o animiranoj, igranoj ili dokumentarnoj formi – ako želite imati uspješno poslovanje potreban vam je video.

I za kraj evo linka na kojem možete pogledati i ostale brojke proizašle iz istraživanja oglašavanja putem videa.

P.S. Pogledajte naše usluge Video Produkcija, Explainer Video, Promotivni Film

… i kad sve dobro proučite i odlučite se pokrenuti vlastiti video marketing, stojimo vam na usluzi.

Ivan Prlić – Prle

Javite nam se i saznajte što možemo učiniti za vas!