PROMOTIVNI FILM
KORPORATIVNI FILM
EU PROJEKTI
Kreativna produkcija vrhunskog video sadržaja.
Specijalizirani smo za kreiranje vrhunskih promotivnih filmova koji na dojmljiv način približavaju publici vašu tvrtku i njene vrijednosti
- Želite napraviti promotivni film koji će inspirirati vaše zaposlenike?
- Želite napraviti promotivni film koji će pokazati vrijednosti vaše tvrtke i ugodan način rada u vašim uredima?
- Želite promotivni film koji će privući nove, kvalitetne zaposlenike?
- Želite promotivni film kojim ćete obilježiti važne trenutke vaše tvrtke, godišnjice ili nagrade?
- Želite film koji će vaše nove zaposlenike na efikasan način upoznati sa zadacima na radnom mjestu?
- Želite dokumentarni film koji će ovjekovječiti društveno odgovorne akcije koje vaša tvrtka organizira?
- Želite dokumentarni film koji će se prikazivati u prostoru muzeja ili interpretativnog centra?
Ako je odgovor ‘da’ na barem jedno od pitanja, onda vam treba profesionalno koncipiran i produciran promotivni video koji će jasno dočarati sve bitne informacije koje trebaju doprijeti do ciljane publike.
Što možete postići dobrim promotivnim filmom?
Promotivni video omogućuje vam da iskoristite sve alate i svu čaroliju filmskog medija kako biste prenijeli bitne informacije. Promotivni video često je mnogo efikasniji za inspiriranje publike nego, primjerice, predugo predavanje na konferenciji.
Uvjerite gledatelja u svoju vjerodostojnost i vrijednosti svoje tvrtke. Jasan i zabavan promotivni film može vam pomoći da pridobijete povjerenje gledatelja.
Najbolji promotivni video ne objašnjava stvari na suhoparan način. On kroz prenošenje bitnih informacija suptilno prenosi i vrijednosti vašega branda.
I u vremenu kratkog videa - dužina je bitna!
Pozornost publike danas je izuzetno ograničena. Brojni atraktivni i kratki video sadržaji bore se za nekoliko sekundi pažnje. No, za komunikaciju bitnih stvari specifičnim publikama potrebno je ipak malo više vremena, barem nekoliko minuta.
Ovisno o namjeni i ciljanoj publici, promotivni film može trajati od nekoliko minuta do sat vremena. Važno je napomenuti da promotivni video ne mora nužno biti dug – i za njega vrijede slična pravila kao i za kratki internetski video: teba biti sadržajan, zabavan i koristan te zaokupiti pažnju gledatelja u prvim trenucima.
Ono što ga razlikuje od kratkih internetskih videa je kompleksnost teme koju obrađuje te razina koncentracije publike. Primjerice, vaši novi zaposlenici s pažnjom će gledati nešto duži video koji im objašnjava bitne detalje novog radnog mjesta. Ti isti zaposlenici na YouTubeu će lako preskočiti neki kratak video koji služi samo za zabavu.
5 savjeta za bolje promotivne filmove
Bez obzira na važnost teme i pozornost publike, vaš video nikada ne bi trebao biti duži nego što je nužno potrebno.
Odaberite samo najvažnije i najkorisnije informacije za svoj video, a mi ćemo vam pomoću sjajnog scenarija i filmskih izražajnih sredstava omogućiti da kompleksnu temu učinite zanimljivom i jasnom.
Vaš korporativni video može biti nešto duži, ali uvijek treba biti dovoljno zanimljiv, bez obzira na temu koju obrađuje.
Ne bojte se pokazati osobnost svog branda u promotivnom filmu.
Ne bojte se pokazati osobnost svog branda u promotivnom filmu.
Koje vrste promotivnog filma postoje?
Iza pojma korporativnog filma skriva se čitav niz kraćih i dužih filmskih formi koje su integralni dio korporativnih komunikacija tvrtke. Takvi filmovi fokusirani su na poslovanje same tvrtke i njeno djelovanje u široj zajednici. Dok se reklame bave promocijom proizvoda ili usluge, korporativni filmovi se bave širokim spektrom tema koje se često direktno ne tiču samog proizvoda ili usluge.
Teme i prilike za snimanje korporativnih filmova:
- godišnje izvješće kompanije – bitne informacije za dioničare
- osvajanje važne nagrade
- individualni uspjesi zaposlenika tvrtke
- važne promjene u vlasničkoj strukturi tvrtke
- društveno odgovorno djelovanje tvrtke
- dokumentiranje važnog eventa
- tvrtka kao bitan čimbenik u svom okruženju
- transformacija poslovanja kompanije – digitalna transformacija, transformacija u načinu vođenja
- poslovanje kompanije po suvremenim ekološkim principima
- dobivanje međunarodno priznatih certifikata za poslovanje i proizvodni proces
- izlazak na strano tržište
- rekordni rast prihoda
- nastupi na sajmovima, konferencijama i konvencijama
- potpora sportašima i sportskim događanjima
- potpora umjetnicima i umjetničkim događanjima
Jedan od najvećih izazova za suvremene tvrtke privlačenje je kvalitetnih zaposlenika koji će joj omogućiti rast i konkurentnost u dinamičnom poslovnom svijetu. Osim iznosa same plaće, zaposlenicima je izuzetno bitno da ih nova tvrtka cijeni kao ljude, poštujući njihov talent, znanje i osobnost. S obzirom da će na radnom mjestu provesti trećinu dana, zaposlenicima je bitno da radno okruženje bude ugodno i poticajno.
Iskoristite employer branding film da svojim novim i potencijalnim zaposlenicima pokažete vrijednosti svog radnog okruženja. Employer branding film služi za:
- pokazivanje radne atmosfere i opisivanje osnovnih vrijednosti tvrtke
- prikazivanje dizajna interijera ureda
- onboarding – upoznavanje novog zaposlenika s bitnim detaljima novog radnog mjesta
- inspiriranje zaposlenika na kreativnost i napredovanje
- pozivanje zaposlenika na sudjelovanje u društveno odgovornim akcijama
- edukaciju zaposlenika o zadravom načinu života i uravnoteženju poslovnog i privatnog aspekta
Prezentacija na važnoj konferenciji ili pitchu novim partnerima, uživo ili putem online platforme, može biti vrlo stresna, pogotovo ako vas brine da ćete zaboraviti ili preskočiti neku bitnu činjenicu. Smanjite razinu stresa i umjesto klasične PowerPoint ili Keyonte prezentacije napravite video koji će sažeti sve bitno u zaokruženu i zabavnu cjelinu. Možemo vam pomoći da svoju prezentaciju pretočite u filmski medij i osvojite pažnju gledatelja.
Zašto je dobro napraviti prezentaciju u obliku filma?
- smanjuje strah od javnog nastupa – nakon vašeg uvoda film će obaviti ostatak prezentacije
- sve bitne informacije su na mjestu – ništa bitno nećete propustiti reći ili pokazati
- filmski medij je efektniji nego klasična prezentacija – na raspolaganju su vam atraktivne animacije, zvučni efekti i dojmljiva izmjena kadrova
- lako je možete iskoristiti na više evenata, podijeliti na webu ili društvenim mrežama, kako bi je mogli pogledati svi koji nisu bili na samom eventu
Forma dokumentarnog filma doživljava svoju renesansu. Na Netflixu su popularni dokumentarci često gledaniji čak i od skupih igranih serija. S druge strane, Hrvatska ima impresivnu tradiciju umjetničkog dokumentarnog filma koji se bavi nepoznatim sudbinama ljudi koji nas okružuju.
Ljudi vole gledati dokumentarce jer im barem na kratko otvaraju prozor u život koji bi im inače bio skriven. Suvremeni dokumentarci za prikaz priča iz stvarnosti koriste vizualne i režijske postupke koji su bliski igranom filmu, što dokumentarnim filmovima daje dodatnu privlačnost.
Dokumentarnim filmom o vašoj tvrtci možete obilježiti važnu obljetnicu. Dokumentarni film može biti i dio postava vašeg muzeja ili interpretacijskog centra.
Zašto je Brojka sjajan izbor za snimanje vašeg dokumentarnog filma?
- okupljamo vrsne scenariste i redatelje dokumentarnih filmova
- imamo produkcijski tim iskusan u kreiranju dužih filmskih formi
- izuzetno smo iskusni u animaciji, pa vaš dokumentarni film možemo nadopuniti impresivnim animiranim sekvencama
- imamo iskustvo rada na trerenu, u različitim tehničkim uvjetima
- pratimo domaću i međunarodnu dokumentarnu produkciju
Promotivni filmovi koji se rade u sklopu EU projekata obično imaju malo drugačiju svrhu od klasičnih promo materijala. Kod njih postoje određeni zakoni vidljivosti koje se moraju dobro implementirati te je puno veća pažnja na formalnim elementima, pošto je transparentnost i donekle objektivnost, jako bitna u predočenju izvbršenja projekata.
EU PROJEKTI
Tijekom godina radili smo i na mnogim projektima Europske unije, s nevladinim udrugama kao i s vladinim organizacijama. Od malih priča s lokalnim vlastima do velikih produkcija s međunarodnim organizacijama. Svaki takav projekt ima važnu poruku, društveno je značajan i zato ih volimo raditi.
Zašto mislimo da radimo super stvari?
- svaki video radimo od nule i potpuno ga prilagođavamo vašim potrebama
- razumijemo da je vaše poslovanje dinamično, pa smo razvili smo brz proces produkcije
- naše originalne scenarije pišu iskusni copywriteri i scenaristi
- art direction prilagođen vašim potrebama – biramo optimalan stil originalnih ilustracija i najprikladnijeg ilustratora iz naše bogate baze suradnika
- surađujemo s najboljim spikerima – nudimo profesionalni voice-over na svim jezicima
- nudimo adaptacije na strane jezike